Wednesday, January 16, 2013

Boleh Tak Boleh Tak????

Assalamualaikum w.b.t

Boleh tak?? Boleh tak?? kalau kalau nk post pic time konvo aritu?? ia sangat lama okeii, pendek kata % untuk basi tu memang sangat ada laa.. hmm almaklum la time konvo aritu walaupun happy sangat tp tp ade jgk time sedih..yela sepatutnya time tu aku dtemani oleh sang boipren..tp boipren pun entah kemana peginya.. dengan kata lain xde boipren lerr..huhu.. Ada yang nk teman tp hati aku ni berat sangat nk izinkan, almaklum la perangai sang hati memang sangat susah nk ramal..melainkan time tu betol betol yakin bahawa..im yours!! cewahh..kelass gitu..huhu

Okeii la xyah nk flashback sgt la, jom enjoy pic time konvo aritu.. yang pasti hati gumbira dtemani family yang tercenta sanggup datang dgn girangnya. love u all. muahhh !

Haaa jangan ingat weeding je ade pre weeding tau, konvo pun ade pre konvo. pre la sangat knn..time ni lepak ngn myrumate n her family kt taman mana ntah lupa dah, walaupun panas tp tetap best.



Ni dia myrumate, skrg dia dah kawin, tp aritu xsempat nk g weeding dia..time tu demam teruk amat, pape pn moga dia bahagia menjadi Mrs. K .hehe

my lovely mummy..nampak sangat dh penat, yela dari pagi tunggu sampai ke tghari,tp demi putri bungsu tsayang dkuatkan hati.

my lovely dedi, dia orang yang sangat hepi haritu, memang terpancar kgembiraan dwajahnya. itulah yang aku cuba lakukan, sanggup buat apa saja demi satu senyuman dari insan yang aku sayang. :)







Ikutkan hati mmg banyak lagi, tp xkuasa la mau haplod sume.. itu jela yang termampu..kenangan konvonya seorang aku..merdekaaa!





No comments: