Saturday, December 8, 2012

Apabila saya.....


Apabila saya Demam
- Jangan lupa bertanya khabar saya
- Lagi bagus buatkan saya sup panas. suh akak kt kedai buatkan pn xpe.
- Klu saya senyap jgn kacau saya. msg saya mungkin dpt menggambarkan betapa sehatnya saya, tp suara saya akan menunjukkan betapa teruknya saya, mata saya akan menggambarkan betapa tak laratnya saya.
- Susah nk demam, sekali demam agak teruk n lama.
- Selalu pikir bahawa ubat tu adalah makanan yg bagus utk kurus n cantek

Apabila saya Menangis
- Pinjamkan saya bahu, itu tempat paling kuat utk berkongsi kesedihan saya
- Jangan tanya kenapa saya menangis, kerana saya perlukan kekuatan untuk berhenti menangis bukan kekuatan untuk terus menangis.
- Suka nangis sampai ttdo
- Masih mampu mendengar masalah orang lain walaupun tgh bersedih.

Apabila saya Frust
- Buat saya tersenyum, saya akan lega bila dapat tersenyum dan temani hari hari saya yang sepi itu.
- Makan dengan kadar yg banyak, biasanya eskrim n cakelat.
- Lepak n habiskan masa dpantai walaupun time tu kul doblas tengahari okehh

Apabila saya Rindu
- Berdoa padaNya moga dia pun akan rindukan saya, walaupun hanya untuk sesaat.
- Cukup hanya sekadar text " Saya Rindu awak. k bye "
- Saya akan mkn mkanan fav awk.

Apabila saya Jatuh Cinta
- Awak paling bertuah kerna boleh jd kwn, bf, musuh saya. kerana hanya awak yg akan jd tempat bmanja n bertumbuk saya. Maaf kerana saya seorang yg tamak, sedaya upaya saya akan buat awak xberhenti untuk cintakan saya. :)
- Jangan sesekali tinggalkan saya ketika saya hanya perlukan awak dan bukannya orang lain. tau??

Apabila saya Lapar
- Beri saya apa saja makanan. Kitkat bole kenyangkan saya. Setakat krimpuff 10bijik tu sekejap je saya makan. tp nasi suku pinggan sgt susah nk habiskan. biasala perot negro memang xsuka nasi.
- Kalau lapar lagi, minum air kosong 1Liter, kalau lapar lagi? okeii lempang diri sendiri lelaju.

Apabila saya Bangun Tidor
- Cari botol air, kebiasaan botol tu kt bawah bantal, hujung katil, lebih tragis dbawah katil, xtau bla masa letak situ..letak ke? ohh mestilaaa....X :)

Apabila saya Sibuk
- Jangan kacau saya, tengok dari jauh xpe :)
- Sesibuk mana pun saya, 1perkara yang pasti, saya xpernah lupa untuk ingat org yg saya sayang. dalam hati pasti berkata. " ehh saya rindu awak ni. tau?"

Apabila saya Bercerita Tentang Awak
- Itu bermakna awak sebahagian dari hidup saya
- Tak mustahil teman bicara sehari - hari mampu menjadi teman sehidup semati.
- Ada pepatah yg baru dcipta "Jadilah kawan baik nya kerana dengan cara itu kamu akan lebih mengenali, memahami dan menerima kekurangan dan kelebihannya" <-- ayat bukan budak sastera



No comments: