Wednesday, November 7, 2012

Tentang Seorg Dia & Seorg Aku

Assalamualaikum w.b.t Kiranya suda terlalu lama menyepi tanpa berita. Bukan ape dalam tempoh masa tu aku mencari ketenangan diri, kedamaian, kekuatan, mcm3 lagi la. Tambahan pula merawat kelukaan hati yg meragut kebahagiaan itu..sob3. enough is enough okeii. tQ.


Hmmm lepas bis study aritu alhamdulillah aku terus dapat keje, asalnya aku apply kerani je dgn harapan mau cari pngalaman keje..tup2 da dapat site engineer.. duk site mmg bkawan ngn pakcik3 jela. okeii ape lepak ngn dorg, yg penting xde yg menyakitkan hati. :)


Dah banyak sangat yg berubah skrg, mybe pengalaman lalu buat aku makin matang n makin hidup berdikari, walaupun kadang3 tu agak susah. tp pape pn aku xpernah salahkan sesiapa, suda tertulis takdir jln hidupku. Jangan pernah mengalah untuk terus berjuang. U are not alone. okeeii. Sehingga ketemu lagi. bye :)

No comments: